Postavljena dvojezična sinalizacija na Zlatiboru i turističkim odredištima opštine Čajetina
- Kako je jedan od postavljenih ciljeva Opštine Čajetina, ravnomeran razvoj i urbanih i ruralnih delova cele teritorije, trudimo se da na taj način delujemo u svim segmentima. Ideja ovog projekta u koji je uloženo više od 14 miliona dinara je bila da se na bolji način stimulišu svi posetioci Zlatibora da posete ove obeležene turističke lokalitete ali I da se poveća promet I bolja reklama turističke privrede Zlatibora I turističke privrede koja posluje na teritoriji cele opstine Čajetina – ističe direktor Turstičke organizacije Zlatibor Vladimir Živanović.
Turistička signalizacija je jedan od ključnih elemenata u unapređenju celokupnog iskustva posetilaca na Zlatiboru. Pored jednostavne navigacije ona ističe raznolikost sadržaja koje Zlatibor nudi, od aktivnog odmora, prirodnih lepota, do kulturnih i istorijskih znamenitosti. Ovaj projekat Turističke organizacije Zlatibor deo je šire inicijative za unapređenje turističke infrastrukture na planini. Radi olakšavanja pristupa svim ključnim atrakcijama, kako za domaće, tako i za strane goste. Ovo potvrđuju i zlatiborski hotelijeri.
Povodom nove signalizacije u srcu Zlatibora, na Kraljevom trgu sprovedena je anketa među turistima kako bi se utvrdilo koliko su je primetili, da li im je korisna. Rezultati su pokazali visok nivo zadovoljstva, turisti su prepoznali značaj nove signalizacije za lakše snalaženje i dalji razvoj turizma na Zlatiboru.
Poznato je da Zlatibor kontinuirano unapređuje svoju turističku ponudu i razvija nove sadržaje kako bi uvek spremno dočekao goste i zadržao lidersku poziciju među planinskim centrima Srbije. Turistička signalizacija doprinosi boljoj vidljivosti i prepoznatljivosti objekata i ustanova, što direktno utiče na rast broja posetilaca i jačanje turističke privrede u Opštini Čajetina.