Mala sala Medija centra u Beogradu, 24. aprila, je ponovo opravdala svoj naziv. Kao i uvek kada konferencije za novinare pravi porodica Vesnić prostor je nedovoljno velik da primi sve zainteresovane.
Broj predstavnika uglednih novinskih, TV i internet redakcija govori u prilog veličini projekta koji je najavio Milovan Mikica Vesnić. U sezoni 2013, uz pomoć svojih partnera opštine Čajetina, Dunlop-a, Modriče, grada Užica i Republike Srbije dobro poznatu Opel Vectru STW gledaćemo na najpoznatijim svetskim stazama u borbi za titulu Šampiona centralne Evrope.
Pored Milovana i Miluna Vesnića prisutni su mogli da čuju i glavne sponzore ASK Sport Auto Vesnić u sezoni 2013, predsednika opštine Čajetina Milana Stamatovića i direktora Optime Beograd, Mrđana Žugića. "Udružila su se dva šampiona, u automobilizmu i turizmu. U godini kada slavimo 120 godina organizovanog turizma dobro je došla ideja da i mi učestvijemo u uspesima Vesnića ali i oni u našim. Nadamo se da je ovo samo početak saradnje i da će visoka planina Zlatibor doprineti vrhunskim rezultatima Milovana Vesnića." – izjavio je gospodin Milan Stamatović ispred opštine Čajetina. Mrđan Žugić je sa druge strane potvrdio dugogodišnju saradnju sa porodicom Vesnić – "Rafinerija ulja Modriča je i dalje sa najboljim srpskim automobilistom Milovanom Mikicom Vesnićem. Ovo je samo nastavak tradicije. Želimo puno uspeha Mikici."
Sam Vesnić je pre svega istakao da je ovo veliki korak za njega i ceo tim ali i da pored dosta nepoznanica očekuje dobar rezultat – "Mnogo više ćemo znati nakon prve trke u Hungaroringu. Naš cilj je da do kraja sezone skupimo dovoljno bodova za dobar plasman jer se boduje svaka od deset duplih trka. Osim Salzburgringa i staze Most u Češkoj sve ostale ću voziti prvi put i to je možda jedini mali hendikep. Automobil Opel Vectra STW je pripremljen maksimalno a dodatnu pažnju smo posvetili smanjenu težine. Sada smo na 905kg mase praznog vozila a prema pravilniku dozvoljeno je 900kg. Podsetiću Vas da nastupamo u klasi D4 do 2000ccm gde je dozvoljen nastup gotovo svim aktuelnim klasama, od E1 i H do ETCC i S2000. Jedino ograničenje je atmosferski motor i 900kg težine. Pravi šareniš vozila i nadam se konačno odlična konkurencija".
Kalendar takmičenja CEZ Championship 2013:
- 27-28. april - Hungaroring, Mađarska
- 11-12. maj - A1 Ring, Austrija
- 01-02. jun - Banja Luka, Bosna i Hercegovina
- 15-16. jun - Panoniaring, Mađarska
- 22-23. jun - Poznan, Poljska
- 06-07. jul - Salzburgring, Austrija
- 10-11. avgust - Most, Češka
- 24-25. avgust - Slovakiaring, Slovačka
- 14-15. septembar - Brno, Češka
- 05-06. oktobar - NAVAK, Srbija