Fortnite je postao globalni fenomen koji je značajno uticao na industriju gejminga i popularizaciju gejming kreatora. Kroz svoj inovativni pristup, besplatni pristup razvojnim alatima i igri, saradnji sa poznatim brendovima kao što je LEGO, Fortnite je redefinisao kako se igre igraju i percipiraju, pretvarajući se u društvenu platformu.
Fortnite gejming kreatori kojih danas ima oko 70.000, prave tutorijale, zabavne i takmičarske sadržaje svojim kreativnim radom dodatno šire zajednicu i podižu nivo interakcije među igračima. Ovaj fenomen je promenio i način na koji se igre razvijaju, promovišu i monetizuju, čineći gejming jednom od vodećih industrija zabave danas.
Kolaboracija Netflixa i Fortnite-a vezanom za K-pop realizovana je kroz saradnju na animiranom filmu i franšizi "KPop Demon Hunters," koja je postala veliki hit na Netflixu 2025. godine. Epic Games je u Fortnite-u predstavio likove iz filma – članice K-pop grupe HUNTR/X: Rumi, Miru i Zoey – u vidu skinova sa autentičnim kostimima i pratećom kozmetikom.
Lena je sredinom oktobra kreirala i objavila igru KPOP TEAM DEATHMATCH - DEMON HUNTERS (1841-5661-7216) koju su timovi ova dva svetska giganta ocenili kao najbolju i postavili je u posebnu kategoriju.
Danas, 1. novembra 2025. igrana je 320.000 puta, sa 8,1 miliona minuta igranja i prosečnom dužinom igranja od 26 minuta.
Do 10. novembra igrana je preko 600.000 puta, sa 15,4 miliona minuta igranja i prosečnom dužinom igranja od 35 minuta sa 9,7k followersa.