Content marketing: Jednostavno je, pričajte priču koju će vaša publika zavoleti

24 Maj 2016

Za manje od mesec dana, tačnije od 17. do 19.juna, na Zlatiboru se održava Webiz poslovna edukacija koja će i ovog puta biti posvećena trendovima u digitalu. Jedan od modula biće posvećen Content marketingu, koji je već neko vreme “vruća tema” među marketarima.

Modul vodi Milica Stojiljković, direktor The Content Studija agencije Represent Communications. Šta je content marketing, zbog čega je on sadašnjost i budućnost komunikacija, zbog čega je važno da budemo upoznati sa komunikacijskim trendovima, koje strategije daju rezultate neka su od pitanja na koje će Milica odgovoriti u okviru svog predavanja.

  • Živimo u vremenu brze i intenzivne razmene informacija na internetu, gde svako može kreirati i plasirati svoj sadržaj. Sa druge strane, ljudi sve više biraju teme koji će pratiti, jer su preopterećeni mnoštvom poruka koje im se nameću. Zato kompanije moraju kreirati kvalitetan sadržaj, pričati priču koju će njihova ciljna grupa zavoleti, sa njom se identifikovati i dalje je deliti.

Da bi kompanije u tome uspele, Milica Stojiljković dodaje da je neophodno dobro planiranje, kreiranje kvalitetnih sadržaja i njihov plasman, ne kroz masovne, već kroz kanale kojima se direktno dolazi do onih kojima se kompanije obraćaju.
Vodili ste komunikacije više od 30 klijenata u agenciji Represent Communications. Kakva je to komunikacijska strategija koja u današnje vreme daje uspešne rezultate?

  • Umesto ulaganja u što više različitih kanala (TV, print, radio, digital), kako bi se u masi stiglo do odgovarajuće publike, mnogo je funkcionalnije ulagati u kanale kojima se direktno stiže do ciljne publike. Pritom je kvalitet sadržaja koji kreiramo veoma važan.

Vaša agencija je lider u pružanju usluga content marketinga klijentima, pa je prirodno da baš neko iz vašeg tima vodi modul “Content marketing & Native advertising”. Šta slušaoci edukacije mogu da očekuju od vašeg predavanja?

  • Kompanije sve više počinju da kreiraju sopstvene kanale i da direktno komuniciraju sa publikom koja ih prati. Takođe, postoje softverska rešenja koja nam omogućavaju da pratimo one kojima se obraćamo i kojima je naš sadržaj zanimljiv i važan i da im direktno ponudimo naš proizvod i uslugu u skladu sa njihovim interesovanjima. Kako to radimo i kakve rezultate možemo ostvariti, biće samo deo tema kojima ćemo se baviti na ovogodišnjem Webizu.

Agencija Represent Communications će ove godine po prvi put biti deo Webiz poslovne edukacije. Šta vas je navelo da kao agencija podržite ovaj događaj?

  • Jedan od ciljeva Webiza je da pomogne i edukuje pojedince i kompanije, kako bi bili uspešniji u ostvarivanju dobrih poslovnih rezultata. Isti cilj imamo i u agenciji u radu sa svojim klijentima. Zato nam je drago da budemo deo lepih i kvalitetnih projekata kakav je Webiz.

Koliko je usavršavanje u oblasti digitalnih komunikacija i marketinga na edukacijama poput Webiz-a važno i zbog čega?

  • Komunikacija je važan segment svakog uspešnog poslovanja. Zato je važno da svi budemo dobro upoznati sa komunikacijskim trendovima i da razumemo kako novi alati mogu poboljšati naše poslovne rezultate. Bez toga bismo ostali nevidljivi za svoje ciljne grupe, a to naravno nikome nije cilj.

Za više informacija o temama i načinu prijave za Webiz poslovnu edukaciju na Zlatiboru posetite webiz.rs

Turizam Predavanje Edukacija Opština Čajetina