Biciklistička staza Tornik ZT4 - Stankova ravan

Ukupna dužina: 3,9km
Najvišlja tačka: 1485mnv
Najniža tačka: 1136mnv

Staza počinje odmah ispod najvišeg vrha planine Zlatibor Tornika 1496mnv odnosno od gornje stanice šestoseda u pravcu istoka, iznad ski staze Zmajevac. Celom dužinom staze podloga je uglavnom zemljana sa manjim kamenitim delovima.

Posle 200m nailazi na vidikovac i strmu liticu sa desne strane zaštićenu drvenom ogradom, odakle se pruža pogled prema selu Jablanica i Stublo kao i Zlataru i Durmitoru.

Dalje nastavlja uzanim putem kroz šumu i na 1,5km izlazi na čistinu zvanu Stankova ravan.
Odmah zatim na 1,7km nailazi na kraću deonicu koju treba voziti oprezno, jer pored velike nizbrdice tu je i podloga od sitnog nestabilnog kamenja, pa lako može doći do pada.
Na 2.1km skreće levo na stari šumski put i kreće u pravcu ski staza odnosno ski puta. Na 3,4km nailazi na vidikovac Livadu.

Nakon 3,9km od početka staza izlazi na skijaški put na 1136mnv, ispod staze Zmajevac, koja desno vodi do početne stanice ski centra Tornik a levo prema stazi Zmajevac.

Linkovi: OPEN STREET MAP | GOOGLE MAP
Više informacija o biciklističkim rutama Zapadne Srbije pronaći ćete na sajtovima Peđe Supurovića pedja.supurovic.net/obelezene-biciklisticke-rute-u-zapadnoj-srbiji/ i www.mapa.iz.rs/

Preuzmi
Tornik ZT4 .gpx (42.86 KB)
Tornik ZT4 .kml (301.25 KB)
Tornik ZT4 .kmz (23.12 KB)
Tornik ZT4 .gdb (7.57 KB)