Ja čuvam Srbiju, a ti?

Uporedi smeštaj


Prvi domaći ekološki fond Ecotopia promovisao je kampanju pod nazivom „Ja čuvam Srbiju, a ti?“. Osnovu kampanje „Ja čuvam Srbiju, a ti?“ čine 10 televizijskih spotova, čiji je cilj smanjenje zagađenja u Srbiji.

U svakom od spotova skreće se pažnja na jedan od ekoloških problema sa kojim se srećemo, ali se odmah daje i savet kako pojedinac svojim ponašanjem može da utiče na smanjenje zagađenja životne sredine, saopštila je Ecotopia.

Kako da građani smanje potrošnju tople vode, kada i kako da isključuju tehničke uređaje kada ih ne koriste, kako i zašto da ne upotrebljavaju plastične kese, neki su od saveta na koje u spotovima upućuju Zoran Cvijanović, Ana Sofrenović, Ana Stanić, Gordan Kičić, Minja Subota, Zvonimir Đukić (Đule Van Gog), Ivan Zeljković, Rambo Amadeus, Srđa Popović, Dragan Ilić i Gorica Nešović.

Promociji Fonda Ecotopia, prisustvovali su i potpredsednik Vlade Srbije Božidar Đelić i ministar životne sredine i prostornog planiranja  Oliver Dulić. Ministar  Oliver Dulić upozorio je da 45 odsto komunalnog otpada u Srbiji, završi na divljim deponijama,a da se u načoj zemlji godišnje proizvede oko dva i po miliona tona đubreta. On je najavio donošenje 15 zakona kojima će se regulisati pitanje zaštite životne sredine.

Stručnjaci iz „Ekotopije” kažu da je ova kampanja veoma bitna u realizaciji misije fonda da što više ljudi, ali i institucija u Srbiji, razvije svest o globalnim i lokalnim posledicama zagađivanja planete i kako da pomognu u tome. Izvršna direktorka fonda  Marija Vujanić kaže da je fond osnovan "da se zajedno borimo za razvoj kolektivne svesti i šta svako od nas može da uradi".

Osnivanje fonda pomogle su kompanije Lilly, Telenor, Deloittet, Erste banka, Naftna industrija Srbije, kao i Rokfeler braders centar i Vlada Srbije. Ova godina ima sve preduslove da bude revolucionarna po pitanjima koja se odnose na životnu sredinu. Rastuća pažnja medija, kao i najavljeni set „ekoloških“ zakona mogli bi da pokrenu Srbiju u pravcu čistije i zdravije budućnosti.

Kampanja „Ja čuvam Srbiju, a ti?“ početak je široke mobilizacije javnih ličnosti, medija i biznis sektora, ali i pokušaj da svako od nas, promenom navika, obavi svoj deo posla na tom putu.

Zvanične spotove možete pogledati u Video sekciji

Izvor vesti: http://www.myserbia.net 
U pripremi: http://www.ecotopia.rs/

Vesti i događaji: 

Kategorija: