U susret trećem "Hills Up" festivalu Zlatibor 2016.

Uporedi smeštaj

Datum: 

Petak, 15 Jul, 2016 do Nedelja, 17 Jul, 2016

Pripreme za ovogodišnji muzički festival „Hills up“ su počele. Organizatori, omladinska udruženja „Serdar“ i „E zona“, obećavaju dobru zabavu i na 3. festivalu, veliki broj muzičkih grupa koje će ovoga puta nastupati na dve bine na Tić polju. I dalje će biti adrenalinskih i drugih zanimljivih sadržaja, a Festival će se održati od 15. do 17. jula.

Organizovanjem muzičkog festivala „Hills up“ uveliko je obogaćena turistička ponuda Zlatibora, ali i ponuda kojom su mladi ljudi opštine Čajetina ulepšali letnju sezonu svojim sugrađanima. Uz podršku opštine Čajetina i Turističke organizacije „Zlatibor“ i generalnog sponzora „Apatinske pivare“, „Hils-ap“ na Tić polju ove godine počinje 15. jula.

„Pored izvođača koji će zadovoljiti ukuse ljubitelje rok zvuka, ove godine imamo novu binu pod nazivom „Haos u šumi“, gde će se izvoditi elektronska muzika“, najavljuje dešavanja Vladimir Bojović predsednik Omladinskog udruženje „E- zona“. „Što se tiče glavne bine, opet smo se pobrinuli da dovedemo imena koja dugo vremena nisu nastupala kako na Zlatiboru, i u Srbiji pa tako i u Regionu. Imamo hedlajnere za sve tri večeri: „Hladno pivo“, Darka Rundeka, „Beogradski sindikat“, kao i stare dobre „Divlje jagode“ i „Električni orgazam“ koje će privući veliki broj stanovništva, i brojni drugi izvođači.“

Marketinška kampanja za Festival je krenula, a kako kažu organizatori, planirana iznenađenja poput izvođača i pratećih sadržaja, otkrivaće postepeno. To je moguće pratiti na sajtu Festivala www.hillsup.org. I ove godine biće raspisani konkursi za najbolju fotografiju i za neafirmisane di-džej izvođače. Za sva tri dana osmišljene su i razne aktivnosti kao što su turnir u basketu, adrenalinska trka i - ove godine kao novina - turnir u pejnt bolu, a tu su i dnevne žurke. Umesto luft balona, osmišljena je nova tema.

„Ove godine smo se fokusirali na vozilo popularno nazvano „Spaček“ koji je ovogodišnji lajt-motiv Festivala,a koje ćemo iznajmiti u propagandne svrhe, kako na ulicama Čajetine, Zlatibora, tako i na ulicama pre svega Beograda. Jer, prošle godine, nakon sumiranja utisaka i prodaje karata, utvrdili smo da je najveći broj posetilaca upravo iz glavnog grada, a potom i iz Novog Sada i drugih.“

Budžet za ovu godinu izdvojen za Festival iznosi 5 000 000,00 dinara. Prodaja jednog broja karata po povoljnim promotivnim cenama počeće već u martu, a cene će se do početka Festivala periodično menjati, što se takođe blagovremeno može pratiti na društvenim mrežama i sajtu Festivala. Ono što ovaj događaj, pored dosta muzike, popularnih izvođača i maštovitih propratnih sadržaja, preporučuje, jeste dosadašnji trud i uspešnost organizatora da Festival prođe bez ikakvih incidenata.

Vesti i događaji: 

Kategorija: 

Aktivnost: 

Mesto: